Ons kantoor besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Maar ook als u wel tevreden bent, kunnen we altijd leren van uw ervaringen.
Bent u tevreden?
Bij Klein & Uitslag hechten wij veel waarde aan de mening van onze klanten. We gebruiken uw feedback voor het verbeteren van onze dienstverlening en processen.
Bent u ontevreden?
Vaak is één telefoontje met een van onze medewerkers genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. Samen met u.
Vertel het ons!
Zo meldt u uw klacht aan Klein & Uitslag
Elke vraag en elke melding heeft onze aandacht. Klachten nemen wij altijd bijzonder serieus. Onze medewerkers helpen u graag bij het oplossen van uw klacht door met u in gesprek te gaan, lering te trekken uit uw melding en zo nodig onze processen aan te passen.
-
Digitaal
Vul het klachtenformulier aan de onderkant van deze pagina in. Dan weet u zeker dat uw melding volledig is en dat wij uw klacht daarmee snel kunnen oppakken. -
Telefonisch
Uiteraard kunt u tijdens werkdagen telefonisch contact met ons opnemen via tel. 05253-760200. Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08.30 uur tot 17.30 uur. -
Per post
Vermeld uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres in de brief en geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat. U kunt uw brief sturen aan: Klein & Uitslag, Zuiderzeestraatweg 125, 8096 BE Oldebroek